تأكيد بر تعامل هر چه بيشتر شهرداري و شركت گاز


یزدفردا:در ديدار شهردار يزد با سرپرست جديد شركت گاز استان با تأكيد بر تعامل هر چه بيشتر، در خصوص تبادل اطلاعات نقشه هاي GIS شهرداري و همچنين همكاري شركت گاز،توافقاتي صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مهندس ميروكيلي به اتفاق جمعي از مديران شهرداري در ديدار با مهندس پيله ور سرپرست شركت گاز استان يزد در راستاي هماهنگ سازي اطلاعات نقشه هاي GIS كه از سوي سازمان فاواي شهرداري تهيه شده و تاكنون جهت افزودن داده هاي اطلاعاتي با شركت آب وفاضلاب و اداره ثبت اسناد و املاك نيز هماهنگي هايي صورت گرفته است خواستار همكاري و تبادل اطلاعات در اين زمينه شد.
در اين ديدار كه به منظور تبريك انتخاب مهندس پيله ور به عنوان سرپرست شركت گاز استان انجام شد وي ضمن استقبال از پيشنهاد شهردار يزد، خاطر نشان كرد: ما بايد دست به دست هم دهيم و با تعامل هر چه بيشتر از اتلاف سرمايه هاي نظام جلوگيري كنيم.
وي در جواب شهردار در رابطه با نصب لوله هاي گاز در معابري كه در دست احداث مي باشد اظهار داشت در صورت تأمين اعتبار، با اين كار موافقم و همچنين بر همكاري هر چه بيشتر بين شركت گاز و شهرداري تأكيد نمود.
مهندس ميروكيلي همچنين با اظهار تمايل شهرداري مبني بر به اشتراك گذاشتن سامانه مديريت معابر شهري خاطرنشان كرد: در اين صورت ساير دستگاههاي حفار نيز مي توانند برنامه ريزي بهتري انجام دهند تا از دوباره كاريها جلوگيري شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا